Říjnová soutěž

V měsíci říjnu se slaví hned dva svátky, které souvisí se stravováním - Den vegetariánů 1. října a Světový den výživy 16. října.

Tentokrát proto soutěžíme o NUTRIČNÍ PLÁN (jídelníček) s konkrétními recepty (včetně postupu přípravy) na jeden měsíc!
Odpovězte na jednoduché otázky a vyhrajte svůj jídelníček! Losujeme na konci měsíce října, výherce se o výhře dozví smskou.
Už teď se na tvorbu jídelníčku pro nového výherce těším!



1.

SNÍDANĚ patří mezi nejdůležitější jídlo dne.

2.

Ještě důležitější je OBĚD (kolem poledne je tělo schopno maximálně využívat živiny přijaté potravou, tj. spalování funguje na maximum).




3.

Před SPANÍM již NENÍ vhodné jíst.

4.

SVAČINY MUSÍ být, a to minimálně DVĚ denně.




5.

Snídaně může být SLADKÁ (například v podobě ovesné kaše či domácí müsli směsi).

6.

Vydatná SNÍDANĚ, snězená v klidu a pohodě, je zdravým ZAČÁTKEM DNE.




7.

OBĚD by měl vždycky obsahovat MASO.

8.

Ke každému SLANÉMU hlavnímu jídlu podáváme ZELENINU (syrovou, kvašenou, dušenou).